tiistai 5. maaliskuuta 2013

Lepoviikko

Muutama hieman kovempi treeniviikko taas takana, joten aika taas viettää hieman kevyempi viikko harjoittelun osalta. Itseasiassa OmegaWave alkoi myös näyttämään sellaisia lukemia, että kehoitti olemaan vähän aikaa riehumatta, ja kieltämättä olotilakin oli samanlainen. Käytännössä lepoviikko tarkoittaa minulla 2-3 lepopäivää, ja korkeintaan yksi edes hieman kovempi lyhyt juoksu, jotta ensi viikolla on taas jalat tuoreessa kunnossa. Eilen oli siis kokonaan lepopäivä, ja siihen osuikin hyvin taas Helsinki Triahtlonin hallituksen kokous. Uudella hallituksella on täysi työ varmistaa että seuralla on taas täysi valmius tarjota kaikille jäsenille jäsenmaksurahoille vastinetta. Ensi kesäksi on tulossa uudet seura-asut, ja täytyy sanoa että tyyllikkäät kamat on tiedossa. Olisi upea nähdä ensi kesänä sama osallistujamäärä (100 seuralaista) Joroisilla kisaamassa seuran väreissä.

Tänään kävin työpäivän jälkeen uimassa sekä hieronnassa. Tänä keväänä tarkoitus siis käydä 4-8 viikon aika hieronnassa, ja keskittyä puhtaasti jalkoihin. Hieman naureskelin, kun hierojan yksi ensimmäisistä kommenteista oli "oho" kun kokeili missä kunnossa kintut olivat. No, parempi kai kuulla tuo hierojalta kuin hammaslääkäriltä... Totesin että olen siis varmasti tullut oikeaan osoitteeseen, ja hieronta tulee varmasti tarpeeseen. Paikkana oli muuten Suomen Urheiluhierojaopisto, ja hinta-laatu suhde oli todellakin kohdallaan. 45 minuutin hieronta maksoi 23€, ja tunnista veloitetaan ymmärtääkseni 28€ kerta. Paikka sijaitsee Pasilassa, ja voin lämpimästi suositella paikkaa.

Tällä viikolla on siis hyvä levätä sekä henkisesti että fyysisesti. Ensi viikosta lähtee tarkka treenisuunnitelma toteutukseen, ja sen ajattelinkin itseasiassa julkaista täällä. Nyt on valmis suunnitelma St Pölteniin asti, ja sen jälkeen pitää katsoa mitä ehtii vielä ennen Joroisia tekemään. Ensi sunnuntaina alkaa muuten Helsinki Triathlonin Cup kilpailu 400m uinnilla Kilossa. Toivottavasti paikalle saapuu mahdollisimman moni seuralainen osallistumaan, tai vaikka tekemään astetta kovemman harjoituksen :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti