sunnuntai 6. maaliskuuta 2011

Viikko 9 treenit

Nyt tuntui jotenkin että oli melko raju viikko, vaikkakin fiilis on ollut hyvä. Pieni pelko vilustumisesta on leijunut ilmassa, mutta vielä on pysynyt kaikki hengityskanavat auki, joten siitäkin voi olla tyytyväinen. Luulen että maanantain lenkki, keskiviikon kovempi hiihto ja viikonlopun pidemmät harjoitukset ovat suurin syy siihen että on hieman vetämätön olo. Tämä viikko näytti siis seuraavalta:

Ma Pitkä lenkki, 21km
Ti Palauttava lenkki, 7km
Ke 10km VK hiihto Leppävaarassa, päälle 800m uintia (kelluntaa)
To 1,7km uintia
Pe HelTri kuntopiiri
La HelTri spinning
Su 2,7km uintia

Kokonaisaika: 10:54

Ensi viikolla taitaa treenit jäädä alle kymmenen tunnin, ja tehojakin ajattelin laskea. Lauantaina sykemittarikin hieman viittasi että sykkeet ovat koholla, eli lepoa kehiin. Viime viikolla oli myös pientä kivun alkua vasemmassa polvessa, joten voi olla että jos vaiva palaa niin silloin vaihtuvat juoksut nopeasti hiihtoon tai uintiin. En haluaisi mitään sen kummempia vaivoja jalkoihin ennen kesää.

Tänään oli muuten mukava treeni uintikurssilla. Tehtiin harjoituksena 10x 100m pullarilla+50m kickboardilla ilman taukoja. Oli tosi hauska treeni jota varmasti tulen tekemään myös omalla ajalla. Muutenkin tuntuu että uinnissa keksii joka kerta jotain uutta joka parantaa tekniikkaa. Syy tähän on varmasti se että lähtötaso on niin surkea itselläni että tekniikka parantuu vähän väkisinkin kunhan vain jaksaa uida. Oli miten oli, tämä auttaa ainakin minua jaksamaan. Pitää nauttia nyt kun kehityksen oikeasti huomaa, jopa ilman kelloa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti